tisdag 7 juni 2011

Pojke efterlyses!

En fin dag i kålltorp har nu tagit slut och jag ligger utslagen på min säng och njuter av värmen. Det har varit ett skönt häng på picknickfestivalen bland tusen fina människor och många av dem har varit snyggingar jag känner. Vi har badat i bara underkläder och dansat oss genomsvettiga och sedan pratat med människor jag aldrig ens sett förut. Bland annat en pojke jag nu ska göra en efterlysning på:

Du pojke som kom och satte dig med oss efter spelningarnas slut och hette som du sen presenterade dig som, xxxx. Du tyckte mitt namn var fint och min gaydar tjöt. Och du fick mig mot att all förmodan prata förnuft med en blond flicka. Du underbara människa, bli min vän!
Känner du igen beskrivningen? Har du hans nummer?! Vet du var han bor?!?
Kontakta mig omedelbart bums.