tisdag 11 januari 2011

Kärleksmaffian om sex



Det här skulle kommit upp för ett tag sen men det blev lite andra prioriteringar i mitt liv som fördröjde. Ber om ursäkt för detta.

Sen kan jag också upplysa om att det kan verka som att klippet slutar lite abrupt vilket är för att jag var tvungen att klippa i det en aning. Det som sägs är bara att man kan gärna kommentera på mailen om man inte vill att det ska komma ut på bloggen. Oavsett vill vi gärna ha kommentarer om ni har några!

Sov gott allesamman!

/Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

kom med nåt nytt?! nej men på riktigt, det känns en aning uttjatat det här med "man får säga nej!". jag vill höra mer om bra sex! om nu sex kan mätas i "bra" eller "dåligt".
dessutom behöver det inte vara något dåligt att inte få orgasm, det låter som om det är synd om dem som inte får det.

fortsätt blogga! det är kul och spännande men just detta inlägg gjorde mig inte överväldigad.

puss!
/ligisten

Vic sa...

Hittade denna precis.
Det bästa sexet man kan ha är när man ligger med någon och kan känna sig bekväm. Tillit eller inte.
Mitt bästa sex någonsin hade jag med min min före detta typ direkt efter hon dumpat mig. T.ex.
Men så länge man känner sig bekväm i sig själv och med sin sexualitet så kommer man nå höjder. Även om man nu inte kommer. Vilket man inte alltid gör.
Ibland kan de ge mer att få någon annan att komma.